Gud älskar oss alla lika mycket, stora som små. Den kärlek och trygghet som Gud ger oss, strävar vi efter att ge barnen och tonåringarna när de kommer till våra samlingar.

På alla våra samlingar ber vi och pratar om Gud på ett sätt så alla förstår. Välkommen till någon av våra samlingar som passar dig!

Söndagsskola

Group Of Children Enjoying Drama Class Together

Söndagsskola har vi varannan söndag under tiden det är Gudstjänst för de stora. Vi är med en stund uppe i kyrksalen sedan går vi ner tillsammans och leker och pratar om Gud och bibeln på ett sätt som barnen förstår.

Ungkraft

Teenagers Young Team Together Cheerful Concept

Fredagar 19.00 – ca 22.00 för dig som går i 6:an och uppåt.

Vi träffas i Pingstkyrkan men ibland åker vi iväg på något event info kommer på Instagram så in och följ. På Ungkraft brukar vi fika och hitta på något roligt tillsammans. T.ex. spela in film, tävla/leka eller spela pingis.

Jr (Juniorer)

AdobeStock_55533226---JR

Torsdagar 17.00-18.30 för dig som är 6-12 år.

Här delar vi in oss i olika grupper beroende på vad man vill göra. Man brukar kunna välja mellan att baka, pyssla och dansa. Ibland åker vi på utflykt eller har gemensamma lekar i kyrkan.